Vytvorené: pred mesiacom

Základy krízovej intervencie I.

Cieľ kurzu

Oboznámiť účastníkov so základnými princípmi krízovej intervencie, štruktúrou a zásadami vedenia rozhovoru s klientom v kríze. Kurz je postavený na príkladoch z praxe a poskytuje možnosť vyskúšať si modelový rozhovor s klientom v krízovej situácii v bezpečnom prostredí. Pomôže tým zvýšiť kompetencie účastníkov pri práci s klientom v akútnej kríze. Účastníkom tiež poskytne inšpiráciu formou krátkych techník práce so sebou a podporí ich v rešpektovaní vlastných hraníc a limitov.


Obsah

  1. Čo je kríza - jej definície, príčiny, typológie a fázy
  2. Čo môžeme v rámci riešenia krízy zvládnuť sami
  3. Čo robiť, keď naše zvládacie stratégie zlyhajú
  4. Druhy krízovej intervencie z hľadiska typu kontaktu a cieľovej skupiny
  5. Základné princípy krízovej intervencie a vedenie rozhovoru s klientom v kríze
  6. Špecifiká komunikácie s klientom v akútnej kríze (ohrozený na zdraví alebo živote, panika)
  7. Základné riziká a limity krízovej intervencie
  8. Úvod do práce s traumou v kontexte krízovej intervencie
  9. Starostlivosť o seba, vlastné hranice a limity, psychohygiena


Komu je určený

Pre všetkých, ktorí prichádzajú do kontaktu s klientmi v náročných životných situáciách - lekárov, zdravotné sestry, pedagógov, psychológov, sociálnych pracovníkov, pracovníkov v priamej službe, osobných asistentov a podobne. Zároveň je kurz prospešný aj pre širokú verejnosť.



Lektorka

Mgr. Lenka Ottová


Organizačné info

  • Termín: 16. 5. 2024 ONLINE 
  • Čas: 09.00 – 16.00
  • Dĺžka kurzu: 8 vyuč. hodín
  • online – Zoom
  • Maximálny počet účastníkov: 12
  • Akreditácia MPSV ČR




16 máj 2024
on-line, CZ
CZK 2400

Linky:

Základy krízovej intervencie I.